Tuesday, July 05, 2005

Sta-in-de-weg

Op het vliegveld is een nieuw hek geplaatst. Het oude staat echter ook nog. Waarom weet niemand. Het ergste is bij de doorgang. Met de handen vol -dat is een algemene houding voor iemand die naar een vliegtuig loopt- moet eerst het oude hek en dan binnen dertig centimeter het nieuwe hek worden geopend. Het oude hek koste me na vijf dagen al het scherm van mijn commuicator. De telefoon kwam tussen mij en het oude hek klem te zitten. De telefoon overleefde het niet. Het hek ook niet, maar daar moest ik zelf even bij helpen.
Ik vond het nogal een goed idee om de telfoonmoordenaar te verwijderen. Misschien velen met mij, want het staat nog steeds los links naast het waarschuwingsbord. Ik ben benieuwd hoe lang nog....

Gelukkig zit ik hier in Finland. Nadat ik een Nokia Service Centre binnenliep was mijn 9500 binnen 10 minuten!! gerepareerd. Opsturen? Niets van dat alles.
Viva Nokia Finland.
(Photo: Leica Digilux 1)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home