Friday, January 20, 2006

ScaterBOY

Ik kwam hem vanmorgen tegen. Ik wilde nog "pas op!" zeggen, maar was te druk met mijn camera. Als ik dat fotograren iets beter onder de knie had zou ik "hem" iets meer laten bewegen dmv een kortere sluitertijd dan 1/640e, want hij ging echt heel erg hard (downhill).

Photo: Canon 350d
Vijf minuten later kwam ik hem verderop in de straat weer tegen. Nu slepend met een reklamebord van de kapsalon waar hij werkte. Blijkbaar toch "heel" op zijn werk aangekomen dacht ik. Wederom pakte ik mijn camera. Deze maal niet om te fotograferen, maar om hem zijn capriolen te laten zien. Hij werd helemaal enthousiast. Toen heb ik het toch maar gevraagd; "Naar wie keek je nou eigenlijk?" "What?, vroeg hij" "Nou,....naar die meisjes of de jongens?" "Ohh, die jongen"
Dacht ik het niet; de lokale kappershomo :-)